Business Marketplace | Vodafone Česká republika Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch.

Podpora aplikací

Začínáme

1. Co je Vodafone Business Marketplace?
Jedná se o jednoduché webové prostředí pro všechny firemní zákazníky Vodafone, ve kterém mohu nakupovat a spravovat různé služby zaměřené na produktivitu, jako je například Microsoft 365.
2. Jak začnu s Vodafone Business Marketplace?
OneNet zákazník se pro využívání Marketplace obrátí na svého OneNet konzultanta, který mu obratem zašle aktivační odkaz s přístupovými údaji. Firemní zákazník může zanechat kontakt na webu https://www.vodafone.cz/podnikatele/microsoft-365/a bude kontaktován ohledně dalšího postupu. Pro každé další přihlášení již používám adresu marketplace.vodafone.cz Když se přihlásím, v hlavním menu mohu kdykoliv: • nakupovat a spravovat nové aplikace či licence • přiřazovat licence aplikací jiným uživatelům • zvát nové uživatele do platformy • kontrolovat nedávné aktivity včetně nákupů nebo přiřazení licencí POZNÁMKA: V okamžiku nákupu či rušení počtu licencí dané aplikace se mi rovněž zobrazí přehled s cenami, který bude následně přidán k mému standardnímu vyúčtování.
3. Jak změním Vodafone Business Marketplace heslo?
Stačí postupovat podle těchto kroků: • přihlásím se do Vodafone Business Marketplace • půjdu na ikonku uživatelského jména • kliknu na Moje nastavení • v sekci Hesla zadám stávající a nové heslo • kliknu na Uložit nastavení
4. Jak mohu spravovat Vodafone Business Marketplace služby?
Záleží na tom, jestli jsem Uživatel nebo Administrátor: • pokud jsem uživatel, kontaktuji svého administrátora a požádám ho o požadované změny • pokud jsem administrátor, mohu nakupovat a spravovat licence aplikací sám a přiřazovat je jednotlivým uživatelům Jako OneNet zákazník a administrátor firmy také mohu požádat o nákup svého OneNet konzultanta podobně jako když si aktivuji služby OneNet mimo Marketplace. V případě firemního zákazníka se mohu obrátit na linku péče.

Účty a role

1. Jaké jsou Vodafone Business Marketplace role?
Marketplace platforma má dva typy uživatelských rolí: • kdokoliv s uživatelským přístupem může vidět a používat aplikace a licence, které mu přiřadil administrátor • administrátor společnosti může nakupovat a přiřazovat produkty a licence jednotlivým uživatelům
2. Jak pozvu nového firemního uživatele do Vodafone Business Marketplace?
Nové uživatele smí pozvat a spravovat jejich licence pouze Administrátor. Postupuji následovně: • přihlásím se k svému Business Marketplace účtu • v horním menu zvolím Spravovat • když chci přidat jednoho uživatele, zadám jeho adresu a kliknu Pozvat • když chci přidat více uživatelů, zvolím volbu Pozvat více • vložím e-mailovou adresu uživatele - role se automaticky nastaví na Uživatele • kliknu na Odeslat pozvánky Nahrání seznamu uživatelů • kliknu na Náhrat Seznam uživatelů • požadavky na formát souboru: - velikost souboru max. 2MB - přípona souboru *.txt - jeden e-mail na každý řádek - maximálně 2,000 řádků • kliknu Zvolit soubor a vyberu daný soubor, který chci nahrát • kliknu Zaslat pozvánku - uživatel obdrží potvrzující e-mail žádajícího o přijmutí pozvánky do Marketplace Zrušit či zaslat znovu ještě nepřijmutou pozvánku • Stav pozvánek mohu jednoduše zkontrolovat a rozhodnout, které zrušit a které zaslat znovu • v menu zvolím Uživatelé • vyberu Správu pozvánek - tím se dostanu k seznamu nepřijatých pozvánek • vyberu Poslat znovu nebo Zrušit/odvolat - jakmile bude akce provedena, zobrazí se mi o tom potvrzení
3. Jak odstraním nebo zablokuji firemní uživatele ve Vodafone Business Marketplace?
Z Business Marketplace může odstranit či zablokovat uživatele pouze Administrátor. Zablokováním uživatele dojde k znepřístupnění účtu či k aplikacím, ale k zachování jeho profilu. To se může hodit, pokud má uživatel dočasně pozastavenou pracovní činnost. Stačí tedy vyhledat požadovaného uživatele a změnit u něj přístup. Jestliže zaměstnanec opustí mou společnost, mohu ho smazat trvale - předtím ale musím odstranit všechny aplikace a licence k němu přiřazené.

Nákup a správa licencí

1. Jak nakoupím licence ve Vodafone Business Marketplace?
• Přihlásím se do Business Marketplace • Jdu do sekce Spravovat • Zvolím Aplikace, čímž se mi zobrazí všechny dostupné aplikace a licence nebo použiji políčko Hledat na horní liště, pokud vím, kterou aplikaci konkrétně hledám • Aplikace má pod sebou většinou několik konkrétních variant produktu k zakoupení - vidím vždy ceny a názvy variant • Jakmile najdu požadovanou variantu, kliknu na Koupit nyní - tím se dostanu do nákupního košíku • V košíku mám zpravidla možnost zvolit si nakupované množství, popř. i délku pořízení • Jakmile zvolím požadované parametry, vidím celkovou měsíční nebo jednorázovou cenu a když vše potvrdím, je mi zobrazena stránka rekapitulace objednávky. V tomto kroku se mohu ještě vrátit zpět a objednávku upravit anebo odsouhlasit Podmínky nákupu a potvrdit objednávku • Po potvrzení dokončení nákupu naleznu přehled zakoupených aplikací či jejich variant v sekci Moje aplikace POZNÁMKA Pokud nakupuji aplikace z rodiny Microsoft 365, a nakupuji zároveň úplně poprvé, nákupní košík mne zároveň vyzve k vytvoření doménového účtu Microsoft. Zde se zadává zpravidla jméno mé společnosti bez diakritiky, mezer či speciálních znaků. Pokud bude jméno již použito někým jiným, systém na to upozorní automaticky a bude potřeba zadat jméno jiné.
2. Jak zruším nebo změním počet zakoupených licencí ve Vodafone Business Marketplace?
• Přihlásím se do Business Marketplace • Jdu do sekce Spravovat • Zvolím Aplikace • V levém menu zvolím Spravovat aplikace • Jakmile najdu požadovanou aplikaci, kliknu na Spravovat - tím se dostanu na nové okno s pěti záložkami - a zvolím tu označenou jako Změnit předplatné • Zvolím požadovaný typ licence a napíšu zde nový celkový požadovaný počet licencí. Například, pokud mám 7 licencí a chci jejich počet snížit o dvě, zadám číslo 5. A naopak, pokud chci počet zvýšit například na 15, zadám číslo 15. • Poté zruším přiřazení těchto licencí u uživatelů POZNÁMKA: Zrušení licencí bude mít efekt až v okamžiku konce aktuální doby kontraktu - to bývá zpravidla daný měsíc anebo daný rok - podle toho, v jakém režimu byla licence zakoupena. To zjistím následovně: • Jdu do sekce Spravovat • Zvolím Aplikace • Zvolím Spravovat aplikace v levém menu. Na pravé straně se mi zobrazí datum konce kontraktu a podmínky obnovení kontraktu.
3. Jak přiřadím licenci ve Vodafone Business Marketplace?
Abych přidal v Marketplace licenci aplikace k uživateli, jednoduše postupuji podle těchto kroků: • Jdu do sekce Spravovat • Zvolím Přiřadit aplikaci • Zvolím aplikaci, kterou chci přiřadit, ze seznamu na levé straně • Na straně pravé se mi zobrazí seznam uživatelů se zaškrtávacím políčkem - zaškrtnu uživatele, ke kterým ji potřebuji přiřadit • Zvolím Uložit změny

Řešení potíží

1. Co dělat, pokud zapomenu své heslo do Vodafone Business Marketplace?
• Zvolím možnost Zapomenuté heslo na přihlašovací stránce • Tím mi na e-mail bude zaslaný odkaz na reset a nastavení nového hesla
2. Vodafone Business Marketplace technická dostupnost a údržba
Abychom zajistili co nejlepší zážitek z používání portálu Marketplace, provádíme pravidelnou údržbu a updaty. Administrátory upozorníme e-mailem vždy, když taková plánovaná údržba nastane, a pokud ji bude doprovázet výpadek, zároveň oznámíme jeho odhadované trvání.

Kontaktujte nás

1. Nenašli jste odpověď na to, co jste hledali?
Pokud jste zde nenašli odpověď na Vaši otázku, prosím kontaktujte nás skrze odkaz v horním pravém rohu.